Πραγματοποίηση Εσπερίδας 7ου Δ.Σ σχολείου.

Στις 7-11-2022 πραγματοποιήθηκε Εσπερίδα για τους γονείς του σχολείου μας. με θέμα. «Σχέσεις Σχολείου Οικογένειας: Αναπτύσσοντας κοινή γλώσσα επικοινωνίας».

Σύμφωνα με πρόγραμμα, την επιμόρφωση αυτή των γονέων χαιρέτισε ο Σ.Ε.Ε κ. Αμανατίδης Νικόλαος μέσω webEx o οποίος αναφέρθηκε τόσο στην προσπάθεια όσο και στη σημασία του να χτιστούν και να δημιουργηθούν δίαυλοι επικοινωνίας και ενημέρωσης μεταξύ σχολείου και οικογένειας, της σημαντικότητας του ρόλου του σχολείου καθώς και στην ουσία της Εκπαίδευσης και της Παιδείας. Μετά τον Σ..Ε.Ε κ. Αμανατίδη, χαιρετισμό προς τους γονείς απηύθυνε και η Δ/ντρια του σχολείου Μηρτσέκη Βασιλική ευχαριστώντας τους για την παρουσία τους και επεσήμανε το πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει εμπιστοσύνη ανάμεσα στους γονείς και στους δασκάλους και ότι η αυτή η εσπερίδα είναι άλλος ένας τρόπος να αναπτυχθεί η εμπιστοσύνη αυτή . Επεσήμανε επίσης ότι τα παιδιά είναι παιδιά όλων εντός του σχολείου και παρόλο που οι γονείς τα φροντίζουν και τα προστατεύουν στο σπίτι , και το σχολείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης προσπαθεί να αναπτύξει τις ικανότητες των παιδιών και τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει μέσα από την ανατροφή που τους δίνουν.

Ακολούθησε παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας που αφορούσε τους γονείς σε σχέση με το σχολείο και αντίστροφα, καταλήγοντας ότι είναι σημαντικό να υπάρχει επικοινωνία και ενδιαφέρον από τους γονείς για το πως περνά το παιδί τους στο σχολείο. Η κ. Μηρτσέκη παρουσίασε επίσης μέρος αποτελεσμάτων έρευνας σχετικά με το τι συμβαίνει με το διαδίκτυο και τα παιδιά επισημαίνοντας ότι όταν μιλάμε για ποσοστά σε μια τέτοια έρευνα, όταν δίνονται αριθμοί, οι αριθμοί αυτοί αντικατοπτρίζουν παιδιά, και όταν παιδιά αντιμετωπίζουν κάποιες καταστάσεις που σχετίζονται με το διαδίκτυο, αυτό δεν πρέπει να το προσπεράσει κανείς γονέας όπως επίσης, δεν τις προσπερνάει το σχολείο.

Επομενη παρουσίαση έγινε από την δασκάλα κ. Ρεβέκκα Ανανιάδου με θέμα «Bullying ή Πείραγμα;» σε μια προσπάθεια να αναλυθούν οι δύο έννοιες και να μη συγχέονται μεταξύ τους ενώ χρησιμοποίησε παραδείγματα ως προς το πότε μπορούμε να μιλάμε για Bullying και πότε μπορούμε να μιλάμε για πείραγμα και επεσήμανε και το πώς οι γονείς μπορούν να καταλάβουν πότε συμβαίνει κάτι στο παιδί τους, πότε το παιδί τους υφίσταται bullying, σημάδια που οι εκπαιδευτικοί παρατηρούν και εντοπίζουν και μετά την αναγνώριση προχωρούν στη ρύθμιση τέτοιων ζητημάτων.

Την κ. Ανανιάδου ακολούθησε η κ. Μηρτσέκη η οποία με την παρουσίασή της « θέτοντας όρια στα παιδιά» προσπάθησε να δώσει την έννοια της τιμωρίας και της πειθαρχίας, αναφέρθηκε στις δύο μορφές κοινωνικοποίησης των παιδιών που είναι πρώτιστα η οικογένεια και μετά το σχολείο, επισήμανε γιατί πρέπει οι γονείς να θέτουν όρια, αναφέρθηκε στο σύστημα ΑΣΣΕ το οποίο είναι το αρκτικόλεξο των βασικών αρχών που διέπουν την θέσπιση και την τήρηση των ορίων ενώ έδωσε και την πρακτική «Λογικές συνέπειες» αλλά και άλλες μη λεκτικές παρεμβάσεις για τη θέσπιση ορίων( μέσα από μικρές στιγμές της καθημερινότητας των γονέων και των παιδιών τους)

Η εσπερίδα έκλεισε με την παρουσίαση από τη δασκάλα κ. Λαδοπούλου Ευτυχία, ενός αλληγορικού ινδιάνικου μύθου των Tσερόκι με τίτλο οι «δύο λύκοι» ο οποίος καταλήγει στο εξής ερώτημα. “Ποιος λύκος νικά;” με την απάντηση του παππού της φυλής να απαντά « αυτόν που ταϊζεις»

Μετά το τέλος των παρουσιάσεων, η Δ/ντρια απάντησε σε ερωτήματα γονέων που τέθηκαν τόσο πριν το τέλος της αλλά και μετά.

Η Δ/ντρια του σχολείου κ. Μηρτσέκη με τις κ. Ανανιάδου και Λαδοπούλου καθώς και όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, ευχαριστούν όλους και όλες όσους/όσες παρακολούθησαν την εσπερίδα αυτή και η οποία ήταν ακόμα ένα άνοιγμα του σχολείου προς τους γονείς ευελπιστώντας ότι, η ίδια η εσπερίδα αλλά και όσα ειπώθηκαν, θα είναι μέρος του ανοίγματος ενός ουσιαστικού διαύλου επικοινωνίας μεταξύ σχολείου και γονέων (αλλά και γονέων και σχολείου)καθώς τα παιδιά είναι ο συνδετικός κρίκος όλων μας.

Tην δράση παρακολούθησαν και οι εκπαιδευτικοί του 7ου Νηπιαγωγείου Βέροιας.

Επίσης οι εκπαιδευτικοί του 7ου Νηπιαγωγείου Βέροιας παρακολούθησαν μία (01)Δεκεμβρίου την δίωρη επιμορφωτική ημερίδα με τον Νικόλαο Αμανατίδη σχετικά με το steam στην εκπαίδευση.

Συμμετείχαμε στις 08 Φεβρουαρίου στην δράση με τίτλο <<διαχείριση πένθους >>,η οποία έγινε σε συνεργασία με την πρόσβαση.

Οι εκπαιδευτικοί του 7ου Νηπιαγωγείου Βέροιας παρακολούθησαν δίωρη επαγγελματική επιμόρφωση με θέμα|<<επαγγελματική εξουθένωση>> σε συνεργασία με την πρόσβαση.

Recommended Articles